Интересно Швидше за літак. Китайський вакуумний потяг розганятиметься до 1000 км/год

Sepultura_North

Support Gourmet inc
Seller
Ровный
Мес†ный
Регистрация
17 Окт 2015
Сообщения
11.040
Репутация
4.050
Реакции
14.603

BMWRC-news.gif

Швидше за літак. Китайський вакуумний потяг розганятиметься до 1000 км/год​

1.03.2024

Амбіції компанії на цьому не закінчуються – CASIC хоче запустити поїзди між Уханем і Пекіном, які розганятимуться до 2 000 км/год — більше швидкості звуку
gi8SiZoBxS8cK3usiUSnVF-1200x675-850x477.jpg

У Китаї поїзд Hyperloop розігнався до 623 км/год. Зрештою, виробники хочуть побудувати потяг, який перевозитиме пасажирів на швидкості 2 000 км/год.
Поїзди Hyperloop працюють, проштовхуючи магнітно-левітуючі капсули через тунелі з дуже невеликим опором повітря. Щоб протестувати поїзд, інженери збудували дорогу завдовжки приблизно два кілометри у вакуумній трубі низького тиску.
На другому етапі випробувань CASIC перевірить, чи зможе T-Flight розвинути швидкість 1000 км/год у трубі завдовжки 60 км.

За даними Simple Flying, на цій теоретичній швидкості поїзд рухатиметься навіть швидше, ніж пасажирський літак, який курсує із середньою швидкістю від 925 км/год до 966 км/год.
Однак амбіції компанії на цьому не закінчуються – CASIC хоче запустити поїзди між Уханем і Пекіном, які розганятимуться до 2 000 км/год — більше швидкості звуку.
Попереднім рекордсменом серед високошвидкісних поїздів була модель компанії SCMaglev серії L0 у Японії. За даними JRPass, він досягає максимальної швидкості 630 км/год
 

BMWRC-news.gif

Швидше за літак. Китайський вакуумний потяг розганятиметься до 1000 км/год​

1.03.2024

Амбіції компанії на цьому не закінчуються – CASIC хоче запустити поїзди між Уханем і Пекіном, які розганятимуться до 2 000 км/год — більше швидкості звуку
gi8SiZoBxS8cK3usiUSnVF-1200x675-850x477.jpg

У Китаї поїзд Hyperloop розігнався до 623 км/год. Зрештою, виробники хочуть побудувати потяг, який перевозитиме пасажирів на швидкості 2 000 км/год.
Поїзди Hyperloop працюють, проштовхуючи магнітно-левітуючі капсули через тунелі з дуже невеликим опором повітря. Щоб протестувати поїзд, інженери збудували дорогу завдовжки приблизно два кілометри у вакуумній трубі низького тиску.
На другому етапі випробувань CASIC перевірить, чи зможе T-Flight розвинути швидкість 1000 км/год у трубі завдовжки 60 км.


Однак амбіції компанії на цьому не закінчуються – CASIC хоче запустити поїзди між Уханем і Пекіном, які розганятимуться до 2 000 км/год — більше швидкості звуку.
Попереднім рекордсменом серед високошвидкісних поїздів була модель компанії SCMaglev серії L0 у Японії. За даними JRPass, він досягає максимальної швидкості 630 км/год
Ну да , китайцы и не такое придумают.
 
Назад
Сверху Снизу