Трип репорт Перезагрузка з Марки від Diamond shop

Регистрация
27 Авг 2019
Сообщения
134
Репутация
47
Реакции
153
Ділюсь досвідом приймання 1 марки Марки, (мій самий жосткий тріп).
Я раніше вже брав таку марку в цьому магазині (силка на шоп https://bmwrc.biz/f469/ ), їв половину і було все дуже добре, без запайок і нагрузів. Та якось на форумі проходила рулетка і я виграв 50% скидки на будь який товар. Тут я захотів попробувати закинуться цілою маркою і попробувати повтикати дома із своєю собакою. В цій справ я не новачок, пробував разів 5-6, їв теж цілі марки, але забігаючи наперед, від цієї мене ніхуйово розмазало.
Посмотреть вложение 31165
Перейду відразу до суті: закинувся в 18:00 але таймінг, як по правилам, рахуватиму з 00:00.
00:00 прийняв цілу марку за губу,
01:00 пичанаються перші схожі на лсд ефекти, відчуваю, як кольори стають насиченіші.
01:30 реально вже так норм розганяє, розумію, що це тільки початок, вирішую прилягти і включити якусь спокійну музику, яка б мене не грузила і я б налаштувався на хороший тріп.
ось, що я включав
PINK FLOYD THE ENDLESS RIVER FULL ALBUM
02:00 відчуваю як починає "пливти" зображення, море думок в голові, музика здається довшою ніж настправді, короче, все так як треба)
03:00 розумію, що пруха не закінчується, і мене починає так розпирать, як не перло взагалі раніше, стало тяжко дихати, мені здавалось, що я бачу все крізь стріни, тобто мій мозок домальовував необхідну картинку, потік думок був такий сильний, що я відчув себе шизофреніком, дуже сильно гребло, я не так боявся, що помру, як стало страшно, що можна йобнутись від такого пережитого грьобу. Мені хотілось зняти з себе шкіру, весь час хотілось вивернутись назовні, ефект був не описуємий, мені навіть хотілось вже викликати швидку, щоб мене відкачували, але я це витерпів! Це була жостка перезагрузка для мого організму.
05:00 відчуваю, що ефект вже не росте, а може навіть трошки спадає, це було насправді велике щастяHappycry