Не актуально Тип-топ Шоп

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Приветствую, после прямых сообщений об открытии арбитража, я оценил это как прямой шантаж и давление на оператора.
Скриншот прилагаю ниже.

Посмотреть вложение 52760
Доброй ночи!
Уважаемый, селлер, судя по скриншоту видно , что никакого шантажа и запугиваний арбитражом нету. Заказчику не лставалось выхода и он был вынужден создать Арбитраж, а что же делать, если по другому вопрос не решается. Извините , что лезу не в своё дело,так просто взгляд со стороны
 
Доброй ночи!
Уважаемый, селлер, судя по скриншоту видно , что никакого шантажа и запугиваний арбитражом нету. Заказчику не лставалось выхода и он был вынужден создать Арбитраж, а что же делать, если по другому вопрос не решается. Извините , что лезу не в своё дело,так просто взгляд со стороны
1) можно продублировать суть претензии ещё раз, если вопрос не решается
2) раз так хочешь создать арбитраж - идёшь и открываешь
3) так же для быстрого решения есть ОСНОВНОЙ оператор, тогда все будет в порядке и быстро.
 
Приветствую, после прямых сообщений об открытии арбитража, я оценил это как прямой шантаж и давление на оператора.
Скриншот прилагаю ниже.

Посмотреть вложение 52760
І, по-четверте, на мою думку, особи, які мають статуси "VIP" та/або "Команда Секти" як ніхто мають дотримуватись принципів справедливості, слугувати, як то кажуть, прикладом для інших, бути взірцем даних понять, а що ми маємо наразі - "VIP" у питанні 800 гривень спочатку "просто забив" на проблему клієнта, після чого 3 дні залишав питання поза увагою, а в подальшому назвав шантажем те що таковим не є та удалив телеграм акаунт, змінивши його на інший...
Вам самому, насправді, не соромно?
 
І, по-четверте, на мою особи, які мають статуси "VIP" та/або "Команда Секти" як ніхто мають дотримуватись принципів справедливості, слугувати, як то кажуть, прикладом для інших, бути взірцем даних понять, а що ми маємо наразі - "VIP" у питанні 800 гривень спочатку "просто забив" на проблему клієнта, після чого 3 дні залишав питання поза увагою, а в подальшому назвав шантажем те що таковим не є та удалив телеграм акаунт, змінивши його на інший...
Вам самому, насправді, не соромно?
Я выше уже указал, что есть основной оператор - не стоит ожидать быстрого решения, от запасного оператора.
Для твоего понимания, телеграмм аккаунты самостоятельно никто не удаляет.
На них поступают жалобы, и телеграмм блокирует их, не знал? Ты серьезно думал что мы удалили аккаунт? 🤣
 
Последнее редактирование:
1) можно продублировать суть претензии ещё раз, если вопрос не решается
2) раз так хочешь создать арбитраж - идёшь и открываешь
Я к Вам претензий не имею
Я высказал своё мнение
По вашему скриншоту видно, что давления Арбитражом нету, хотя вы говорите об обратном.
Я не буду лезть не в своё дело , желаю чтобы всё решилось миром!
 
Я к Вам претензий не имею
Я высказал своё мнение
По вашему скриншоту видно, что давления Арбитражом нету, хотя вы говорите об обратном.
Я не буду лезть не в своё дело , желаю чтобы всё решилось миром!
спасибо)
 
Я уже для себя выводы сделал, пересматривать их не буду.
Если ты посчитал нужным писать за создание арбитража - я это оценил как шантаж, и давление на оператора.
Я считаю если ты хочешь создавать арбитраж - берешь и открываешь его, без "уведомлений"
Вкотре звертаю Вашу увагу на "Нові Правила створення позову у розділі Арбітраж", які знаходяться тут https://bmwrc.biz/threads/11179/

Згідно змісту пункту 7 даних Правил, Позивач може попередити представника послуг (Відповідача) щодо створення ним Арбітражу, проте у разі шантажу або погроз Арбітраж залишиться без розгляду.

В контексті наведеного, можемо умовно поділити моє повідомлення на три абзаци:

Абзац перший.
З огляду на сплив усіх можливих термінів щодо вирішення спірних питань, які наведено у Правилах та розміщено на сайті 24tip.top у поєднанні з ігноруванням моїх повідомлень з Вашого боку, на жаль, вимушений констатувати неможливість вирішення питань щодо замовлень 150988 та 151148 шляхом двостороннього діалогу…

Абзац другий.
Водночас не вирішення питань щодо вищевказаних замовлень має наслідком спричинення мені матеріальних збитків у розмірі 800 гривень.

Абзац третій.
Враховуючи наведене інформую Вас про те, що для захисту своїх інтересів мною буде відкрито відповідні арбітражі на www.НАЗВА_1.cc та www.bmwrc.biz

Скажіть, будь ласка, в якому з абзаців Ви побачили шантаж або тиск на Оператора і в чому саме він полягає (на Ваш погляд)?
 
Вкотре звертаю Вашу увагу на "Нові Правила створення позову у розділі Арбітраж", які знаходяться тут https://bmwrc.biz/threads/11179/

Згідно змісту пункту 7 даних Правил, Позивач може попередити представника послуг (Відповідача) щодо створення ним Арбітражу, проте у разі шантажу або погроз Арбітраж залишиться без розгляду.

В контексті наведеного, можемо умовно поділити моє повідомлення на три абзаци:

Абзац перший.
З огляду на сплив усіх можливих термінів щодо вирішення спірних питань, які наведено у Правилах та розміщено на сайті 24tip.top у поєднанні з ігноруванням моїх повідомлень з Вашого боку, на жаль, вимушений констатувати неможливість вирішення питань щодо замовлень 150988 та 151148 шляхом двостороннього діалогу…

Абзац другий.
Водночас не вирішення питань щодо вищевказаних замовлень має наслідком спричинення мені матеріальних збитків у розмірі 800 гривень.

Абзац третій.
Враховуючи наведене інформую Вас про те, що для захисту своїх інтересів мною буде відкрито відповідні арбітражі на www.НАЗВА_1.cc та www.bmwrc.biz

Скажіть, будь ласка, в якому з абзаців Ви побачили шантаж або тиск на Оператора і в чому саме він полягає (на Ваш погляд)?
Я выше написал, если хочешь открыть арбитраж, берешь и открываешь.
меня об этом в известность ставить не нужно, я оценил это сообщение как шантаж.
Так же повторюсь, ты все время писал запасному контакту оператора, почему не отписал основному, для быстрого решения своего вопроса ? На твоих же скринах указано "запасной" оператор.
 
Я выше написал, если хочешь открыть арбитраж, берешь и открываешь.
меня об этом в известность ставить не нужно, я оценил это сообщение как шантаж.
Так же повторюсь, ты все время писал запасному контакту оператора, почему не отписал основному, для быстрого решения своего вопроса ? На твоих же скринах указано "запасной" оператор.
Перша проблемна ситуація мала місце 30 вересня - теж оплата замовлення та зміна статусу на "СКАСОВАНЕ" - я тоді написав Оператору по першому контакту з сайту 24tip.top та пояснив ситуацію...

Мені доволі оперативно відповіли та моє питання було адекватно вирішено в адекватні строки. Саме тому щодо подій 11 жовтня я також написав тому контакту.

Разом із тим я не заперечую що не звернув уваги на допис "запасний оператор", а керувався логікою, що якщо мені відповіли та вирішили питання - значить це контакт Оператора... Але водночас, це не є будь-яким протиправним діянням, а наслідком цього матеріальні збитки нікому не завдано.
 
Перша проблемна ситуація мала місце 30 вересня - теж оплата замовлення та зміна статусу на "СКАСОВАНЕ" - я тоді написав Оператору по першому контакту з сайту 24tip.top та пояснив ситуацію...

Мені доволі оперативно відповіли та моє питання було адекватно вирішено в адекватні строки. Саме тому щодо подій 11 жовтня я також написав тому контакту.

Разом із тим я не заперечую що не звернув уваги на допис "запасний оператор", а керувався логікою, що якщо мені відповіли та вирішили питання - значить це контакт Оператора... Але водночас, це не є будь-яким протиправним діянням, а наслідком цього матеріальні збитки нікому не завдано.
На то он и запасной, в случае удаления аккаунта одного аккаунта, есть второй ( запасной )
материальные убытки ты не приносишь, но ожидать быстрого ответа от запасного аккаунта ожидать не нужно.
И в целом можно было написать, на основной аккаунт, продублировав проблему. Но нет, ты решил выбрать арбитраж.
Тогда уже будем ожидать решения.
 
Всем привет .
1 ненаход и два оплаченные но не выданы верно?
 
to Arduv
Всем привет .
1 ненаход и два оплаченные но не выданы верно?


Доброго дня!

Наразі наступна ситуація:

за замовленням 150988 ненаход, який згідно Правил шопа має бути перезаклад;

за замовленням 151110 на початку кошти не були зараховані на баланс, ПРОТЕ В ПОДАЛЬШОМУ ПИТАННЯ БУЛО ВИРІШЕНЕ;

за замовленням 151148 оплату здійснено, але замовлення не отримано
 
отписал клиенту в ЛС
ожидаю на один из вариантов решения проблемы.
1) возврат средств ( 800 грн на глобал кошелек или же 20$ - USDT TRC20)
2) Отправку новой почтой - 2 г амф
3) свежий клад в Киеве - 2г амф
буду ожидать ответ, или же реквизит для возврата в личных сообщениях.
 
Тема закрыта.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Назад
Сверху Снизу